.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلایل حمایت قالیباف از نامزدی احمدی نژاد !


طنز/ به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر حمایت محمد باقر قالیباف از نامزدی احمدی نژاد ، خبرنگار سایت اصلاحات به متن نامه محرمانه قالیباف به احمدی نژاد دست یافت که بدینوسیله جهت احترام به حق دانستن ملت شریف ایران متن کامل این نامه را منتشر می کنیم :

برادر اندیشمند و فرزانه جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

سلام علیکم ؛

احتراماً نظر به نزدیکی انتخابات مهم ریاست جمهوری و حضور نیافتن قطعی اینجانب حمایت قطعی خود را از جنابعالی اعلام می کنم و دلایل آنرا برای شهروندان تهرانی به شرح ذیل توضیح می دهم :

1ـ در طول این سه سال جنابعالی از پرداخت بودجه تبصره 13 به شهرداری تهران خودداری کردید . این امر باعث شد شهرداری به مشکلات زیادی برخورد کند و لذا امروز بر خود تکلیف می دانم از شما حمایت کنم .

2ـ سازمان مدیریت و برنامه ریزی را منحل کردید و من اکنون بعد از گذشت 47 سال از عمرم امروز و به طور ناگهانی به این نتیجه رسیده ام اساساً همه شعارهایی که درباره لزوم برنامه محوری داده ام ، عقلانی نبوده و کشور هیچ نیازی به چنین دستگاه عریض و طویلی که وقت خود را برای برنامه ریزی تلف کند ندارد . بنابراین انتقادات گذشته خود را پس می گیرم و از شما حمایت می کنم .

3ـ در طول سالهای گذشته روزنامه ایران و سایت رجانیوز دائم مرا تخریب کرده اند . اکنون ناگهانی به این نتیجه رسیده ام حامیان شما کار درستی انجام داد اند و من باید تخریب می شدم و لذا از شما حمایت می کنم .

4ـ در طول این سه سال برای اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی با مشکلاتی از جمله مانع تراشی های برخی مقامات دولتی مواجه شدم . اکنون ناگهانی به این نتیجه رسیدم کار شما درست بوده و باید از شما حمایت کنم .

5ـ اکنون به این نتیجه رسیده ام ساختن اتوبان و پل و تونل و مترو در تهران اشتباه بوده و به جای اینکار ها باید بن پخش می کردم . لذا از شما حمایت می کنم .

6ـ اکنون به این نتیجه رسیده ام همه این انتقاداتی که در طول سالهای گذشته داشته ام بیجا بوده است و ناگهانی به این نتیجه رسیده ام دولت جنابعالی کارآمد است . بنابراین حمایت خود را از تداوم دولت کارآمد شما اعلام می کنم .

7ـ تمام حرف هایی که درباره لزوم عقلانیت در امور می زدم اشتباه بوده و اصلاً منظورم به شما نبوده و اگر بوده اشتباه بوده . بنابراین از شما حمایت می کنم ..

8ـ اینکه چند روز پیش گفتم « به خاطر من آب و نان شهرداری را قطع نکنید » منظورم به شما نبوده است . این حرف ها را به میرحسین موسوی زدم که در مدت ریاست فرهنگستان هنر بودجه تبصره 13 را به من نداد .

9ـ به دلیل عدم پرداخت مطالبات شهرداری هوای تهران سال گذشته به وضعیت بحرانی رسید . اکنون به این نتیجه رسیده ام کار خوبی کردید که مطالبات شهرداری را ندادید . بنابراین از شما حمایت می کنم .

10 ـ وقتی پروژه اتوبوس های پر سرعت شهری را شروع کردم ، دولت شما مخالفت کرد . اتوبوس نداد و ... . کار خوبی کردید . برای همین از شما تشکر می کنم .

11ـ گفتم شهرداری وارد بحث های سیاسی و انتخاباتی نمی شود . به همین دلیل از معاونم که می خواست در ستاد میرحسین موسوی فعالیت کند خواستم استعفا دهد اما این ماجرا برای موسوی بود نه شما . من می توانم از شما حمایت کنم پس حمایت می کنم .

در پایان به اطلاع می رسانم ده ها دلیل دیگر برای حمایت از جنابعالی دارم که در موقع مقتضی منتشر خواهم کرد .

با تشکر از اینکه حمایت من از خود را قبول کردید

محمد باقر قالیباف

شهردار تهران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس آگاه 5 ارديبهشت 1388
آقای قالیباف نی خواست رییس جمهور تهران شود و با طنز نمی شود کشور را اداره کرد و با شخصیت مجازی شخصی حقیقی و واقعی را تخریب نمود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.